dinsdag 8 juli 2014

Hooray!



Hier weer eens een kaartje van mij. De afgelopen maand ben ik met van alles en nog wat bezig geweest alleen niet met kaarten maken :-(
Maar daar komt gelukkig verandering in.

Binnenkort start bij ons de vakantie. En ook dan gaan de hobbyspullen mee. Deze keer gaat de "Hip, hip hooray card kit" van Stampin'Up mee. Hij stond al een tijdje op mijn verlanglijstje. Een geweldig complete set waar je 20 prachtige kaartjes mee maakt. Zelfs schaar en lijm kun je thuis laten.
Ik heb nog wel wat extra's op het kaartje toegevoegd zoals een paar nietjes, wat draad, een extra hartje en knoopje. Maar het niet nodig.
Ik vermaak me wel op vakantie ;-)

Groetjes, Hetty


2 opmerkingen:

Anita zei

Wat is-ie gaaf geworden. Laat de vakantie maar beginnen!
Liefs, Anita

marja zei

Leuk zo Hetty. Ideaal om zo mee te kunnen nemen op vakantie. groetjes Marja