zaterdag 2 augustus 2014

Kerstlabel "Daisy" (123Scrapping)


Allereerst wil ik Gaby van harte welkom heten op mijn blog.
Leuk dat je mijn blog gevonden hebt.

Deze keer heb ik een kerstlabel gemaakt met het prachtige dessinpapier van BoBunny "Woodland Winter".
Mooi papier in allerlei verschillende motieven in blauw/grijze tinten. Op de label heb ik gebruik gemaakt van kleine stukjes papier in verschillende dessins. Dit geeft een leuk effect.
De afbeelding is van Marianne Design "Let's celebrate Christmas". 
Dit is een cadeau knipvel met onder andere nog afbeeldingen van Eline Pellinkhof (Eline's uiltjes) en Hetty Meeuwsen (Snoesje). De uitgesneden sterren zijn uit een oude kerstserie van Marianne Design. Plakparels en lintjes maken de label helemaal af.

Tot de volgende keer, Hetty


5 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat een mooie tag, geweldig!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Zw@@n zei

Super mooie tag, Hetty. Prachtige papier en lay out. Liefs, Wilma

Anita zei

Wat een gave tag! Echt super. Die kerststerren blijven leuk.
Liefs, Anita

Marleen zei

AAHHH, Hetty!! Wat heb je nu toch voor moois gemaakt, ik ben er helemaal verliefd op. Geweldig, zo mooi!!!
Het is echt een prachtig geheel, de kleuren, de vlakken en de details. Helemaal super!
Groetjes en een fijn weekend, Marleen

Wilma de Korte zei

Super zeg, die tag!
Mooi papier van Bo Bunny en zo wordt zo'n knipvel toch wel leuk :)
TOP!
Liefs, Wilma