dinsdag 4 februari 2014

Bebunni Baby (123Scrapping)



Allereerst Anita, Gerie en Doris van harte welkom op mijn blog!
Leuk dat jullie mijn blog gevonden hebben  ;-)

Dit keer laat ik jullie een kaartje zien gemaakt met de schattige stempel van Bebunni.
De stempel bevat tevens leuke tekststempels.

Als basis heb ik de Tag Mal van Dutch Doobadoo gebruikt. Een mal waar je leuke kaarten of cadeauverpakkingen mee kunt maken (zonder snijmachine). Verder als basispapier “Bright White” van Core Dinations en het paper bloc “Baby boy” van Joy!Crafts gebruikt.



De stempelafdruk is ingekleurd met Derwent potloden. Het kaartje versiert met tekststempels, ster, plakparels en label. Zo is het een stoer maar lief babykaartje geworden.

Groetjes, Hetty

6 opmerkingen:

Marleen zei

Hoi Hetty,
Wat een onwijs gaaf babykaartje heb je gemaakt!! Hij is helemaal super geworden, wat een schatje.
Liefs Marleen

Doris knippenenplakken zei

Hoi Hetty,
Wat een schitterende baby kaartje.Heel leuk,echt een schatje.
Groetjes Doris

Jolanda zei

Wat een lieffie Hetty.. super gedaan...

Ans Gilbert zei

Hoi hetty,
Ik zag je kaartje vanmorgen al, maar reageren lukte maar steeds niet,lag aan Google, nu gelukkig wel, wat heb je dit leuk gemaakt, mooie kleurtjes, prachtige stempel, super..liefs Ans

Scraptastische hobby zei

Heeeeel stoer en lief, zo prachtig en wat leuk om met die pocket mal te werken hè! Dank je wel voor mijn welkom op je blog!
Fijne avond en hobbygroetjes van Gerie

Ela zei

Ach, wat een schatje zeg, mooie kleuren. Ik ga je volgen.
Groet, Ela (elamiscartas.blogspot.nl)